لوازم یدکی بیل مکانیکی ممکن است بر اثر استفاده بیش از اندازه و یا فشار به قطعات اصلی دچار استهلاک و فرسودگی شود و موجب کندی عملکرد بیل مکانیکی و یا توقف بیل مکانیکی شود. از این رو بهتر است به محض مشاهده کوچکترین اختلال در روند حرکت بیل مکانیکی، لوازم یدکی و قطعات بیل مکانیکی که معیوب شده اند را تعمیر و یا تعویض نمود تا فشار بیش از حد به قطعات اصلی بیل مکانیکی وارد نکند تا از هزینه های سنگین جلوگیری شود. لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری با لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در برخی از قطعات با یکدیگر متفاوت می باشند ولی ماهیت کارکرد هر دو مدل بیل مکانیکی یکسان می باشد.

معرفی لوازم یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی چرخ زنجیری متناسب با زمین های نامسطح چون معادن سنگ، جاده های ناهموار، مناطق کوهستانی و برفی طراحی شده اند تا به راحتی در این سطوح استفاده شود و بتوان از امکانات بیل مکانیکی بهره جست. به همین دلیل ممکن است به دلیل سختی مسیر، برخی از قطعات بیل مکانیکی زنجیری دچار آسیب شود، پس بهتر است با احتیاط بیل مکانیکی را در مسیرهای دشواری برانید تا به لوازم یدکی بیل مکانیکی وارد نشود.

از انواع قطعات بیل مکانیکی: پمپ مادر هیدرولیک، سیل کیت اصلی پمپ هیدرولیک، توربو شارژ اصلی، سوپر اصلی بیل مکانیکی ، گیربکس حرکت، فاینال درایو، پمپ فرمان، قطعات داخل پمپ های هیدرولیک، شافت و دنده های داخل پمپ هیدرولیک، رادیاتور آب، فیلتر روغن بیل مکانیکی، فشنگی حرارت، چراغ راهنما، سوپاپ دود بیل مکانیکی، سیم کشی کامل بیل مکانیکی و ... را نام برد که هر کدام نقش اساسی در راندمان بیل مکانیکی دارد.

خرید قطعات بیل مکانیکی

برای خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو ، بیل مکانیکی کاترپیلار، بیل مکانیکی هیوندای، بیل مکانیکی دوسان، هیتاچی، نیوهلند، هپکو، زوملاین و ... بهتر است به شرکت های معتبر وارد کننده لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مراجعه کنید تا با قیمت مناسب و اقتصادی و همچنین کیفیت اصل، قطعات بیل مکانیکی برند مد نظر خود را خرید نمائید. بهتر است پیش از خرید قطعات بیل مکانیکی از بسته بودن و اصل بودن نشان هولوگرام بر روی بسته بندی مطمئن گردید و سپس اقدام به خرید نمائید.

شرکت سرویس قطعه در ایران به عنوان یکی از شرکت های رسمی فعالیت خود را به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ تأمین انواع لوازم جانبی بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر مدل و برندهای ماشین آلات سنگین آغاز نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت خرید قطعات و موجودیت قطعات بیل مکانیکی می توانید با مرکز فروش تماس حاصل فرمائید.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()