لوازم یدکی غلطک به گونه ای طراحی شده اند که فشار بسیار زیادی بر روی سطوح آورده و موجب صاف شدن سطوح گردند. در واقع وظیفۀ غلطک، هموار سازی سطوح می باشد که برای عملیات راه سازی جاده ها و اجرای فرآیند آسفالت کشی برای جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل سلامت هر یک از قطعات غلطک بر روی سرعت عملکرد غلطک مؤثر می باشد. در نتیجه پیش از شروع فعالیت، اکثر انواع لوازم یدکی غلطک را بررسی نمائید و از سلامت قطعات مطمئن گردید تا حین راه اندازی غلطک، قطعۀ معیوب به قطعات سالم فشار بیش از اندازه وارد نکند و موجب خراب شدن آنها نگردد.

انواع لوازم یدکی غلطک

همانطور که می دانید ماشین آلات از قطعات مختلف ساخته شده اند که  در کنار یکدیگر کارایی لازم را دارند. با توجه به نوع عملکرد ماشین غلطک برای اجرای پروژه های راهسازی، سالم بودن تمام قطعات غلطک حائز اهمیت است، در نتیجه کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عملکرد غلطک، باعث می شود، فشار کمتری به لوازم یدکی غلطک حین انجام هموار نمودن سطوح وارد شود. انواع لوازم یدکی غلطک راهسازی در کنار یکدیگر فشار لازم را برای هموار نمودن سطوح وارد می کند تا حجم یکدستی را در سطح ایجاد نمود. تحکیم سطوح به وسیلۀ غلطک به یکباره حاصل نمی شود، بلکه باید طی چند مرحله فرآیند صاف نمودن سطح را انجام داد تا به سطح مورد دلخواه و با کیفیت دست یافت.

خرید قطعات غلطک با کیفیت اورجینال

بنابراین هنگام خرید لوازم یدکی باید نکاتی که به آنها اشاره شد، توجه داشته باشید تا قطعات غلطکی را که خریداری می کنید از کیفیت بالا برخوردار باشد. اجازه دهید چند عاملی که مشخص می کند قطعات غلطک با مشکل مواجه شده است را بیان کنیم که عبارتند از : کاهش قدرت نفوذ پذیری، کاهش قدرت و میزان فشار بر روی سطوح، عدم استارت زدن ماشین، ایجاد لغزش هنگام استفاده از غلطک، نشت روغن و بنزین و خیلی مشکلات فنی دیگر که موجب کندی عملکرد و یا توقف غلطک می گردد.

برای خرید انواع لوازم یدکی غلطک کوماتسو ، کاترپیلار، هپکو، هیوندای، زوملاین و غیره می توانید به شرکت سرویس قطعه مراجعه کنید و به صورت تلفنی از موجودیت و قیمت مناسب لوازم یدکی غلطک برند و مدل مورد نظر خود آگاهی پیدا کنید و سپس سفارش خود را ثبت نمائید. شرکت سرویس قطعه تجربۀ فراوانی در زمینۀ فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در ایران دارد و امکان فراهم نمودن کلیۀ برندهای مطرح خارجی و داخلی را با قیمت ارزان و کیفیت اصل با هولوگرام دارد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()