لوازم یدکی گریدر اگر دچار عیب شده باشند، عملکرد گریدر را با اختلال مواجه خواهد نمود و حتی ممکن است باعث توقف گریدر گردد. چرا که فعالیتی که ماشین گریدر انجام می دهد، بسیار سنگین می باشد، در نتیجه به دلیل حجم کاری بالا نیاز است تمام انواع قطعات گریدر به درستی فعالیت خود را انجام دهند و به محض مشاهدۀ اختلالی می توانید نسبت به تعویض قطعۀ معیوب شده اقدامات لازم را انجام دهید. به همین دلیل است که لوازم یدکی گریدر را برای جایگزین نمودن قطعات معیوب، به شرکت های معتبر سفارش می دهند.

برخی از لوازم یدکی گریدر

از جمله لوازم یدکی گریدر می توان بخش های مختلفی چون بخش چرخ لاستیک یا چرخ زنجیری، موتور دیزلی که مربوط به احتراق ماشین می باشد، بخش پمپ های هیدرولیکی، بخش سلکتورها یا همان شیر تقسیم ورودی برای پمپ های هیدرولیکی، بخش بازو و تیغۀ اصلی که فعالیت جا بجا نمودن خاک، برف و غیره را دارد، بخش اتاق کنترل که مربوط به هدایت گریدر است که توسط راننده صورت می گیرد. به این ترتیب با آشنایی کامل نسبت به قطعات گریدر، می توانید نسبت به قطعه ای از گریدر که خراب شده است، توجه بیشتری داشته باشید و به محض مشاهدۀ عملکرد دشوار ماشین گریدر، آگاهی داشته باشید که کدام یک از انواع لوازم یدکی گریدر فعالیت خود را به درستی انجام نمی دهند.

خرید انواع قطعات گریدر

بنابراین با آگاهی به موقع نسبت به قطعات گریدر که خراب شده اند، لوازم یدکی گریدر سالم را جایگزین قطعات معیوب می کنید و این چنین از هزینه های احتمالی که ناشی از سهل انگاری (تعویض زود هنگام قطعۀ معیوب شده) به وجود خواهد آمد، جلوگیری نمائید. در نتیجه امروزه نسبت به خرید انواع تجهیزات و قطعات گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین توجه ویژه ای می شود و به هیچ عنوان در تعویض لوازم یدکی خراب شده، قصور نمی کنند و توجه دارند که قطعاتی که سفارش می دهند را از مراکز فروش معتبر تهیه نمایند.

به همین جهت شرکت سرویس قطعه نیز تمام لوازم یدکی خودروهای سنگین صنعتی را با کیفیت اورجینال تهیه می کند و با قیمت مناسب در دسترس خریداران قرار می دهد. بدین ترتیب عملکرد ماشین گریدر را بهتر خواهد نمود. با این تفاسیر شرکت سرویس قطعه تمام لوازم یدکی گریدر را با تمام استانداردهای جهانی و هولوگرام دار به فروش می رساند و تمام قطعات گریدر، بیل مکانیکی، لودر، غلتک و غیره را با تضمین می فروشد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()