لوازم یدکی لودر را می توانید از شرکت های معتبر خریداری نمائید. هر یک از قطعات لودر نقش بسیار مهمی در میزان سرعت لودر دارد. همانطور که می دانید در صورت آسیب دیدگی تنها یک قطعۀ کوچک از لودر، موجب می شود سایر انواع لوازم یدکی لودر که سالم هستند نیز بر اثر فشار بیش از اندازه آسیب ببینند و هزینۀ بیشتری را در برخواهد داشت. هنگام مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد یک قطعه، بهتر است با بررسی کامل، اختلال به وجود آمده را مرتفع نمود و سپس لودر را برای شروع خاک برداری به راه انداخت.

سفارش لوازم یدکی لودر

برای سفارش لوازم یدکی لودر می توانید با واحد فروش شرکت سرویس قطعه تماس بگیرید و پس از بررسی و نام برند و مدل لودر، خرید قطعات لودر را با قیمت ارزان انجام دهید. لوازم یدکی لودر را باید از شرکت های معتبر سفارش دهید تا قطعات لودر تقلبی را به جای لوازم یدکی اصل خریداری نکنید. اطلاع از سوابق فعالیت های شرکت عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، موجب می شود، هزینه ای که بابت خرید لوازم یدکی  لودر، لوازم یدکی غلطک و غیره پرداخت می کنید به هدر نرود و در ضمن به نوعی کیفیت قطعاتی که خریداری نموده اید را تضمین خواهد کرد.

نکات کلیدی خرید انواع لوازم یدکی لودر

بررسی بسته بندی قطعات لودر، اصالت نشان و هلوگرام موجود بر روی بسته بندی و بررسی مشخصات فنی و مندرجات بسته بندی از نکات کلیدی خرید انواع لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین آلات سنگین می باشد. مشاهده و بررسی این نکات، اصل بودن خرید شما را تضمین می کند. برای خرید ارزان قطعات لودر ، می توانید به راحتی با شرکت های معتبر تماس بگیرید و پس از بررسی و آگاهی از موجودیت قطعات لودر مورد نظر خود، سفارش خرید قطعه را ثبت کنید. اگر کیفیت قطعات لودر بالا باشد، به طبع سرعت ماشین لودر برای انجام فعالیت های خاکبرداری، بدون مشکل پیش می رود و هر یک از قطعات کار خود را به درستی انجام می دهند.

شرکت سرویس قطعه به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینۀ فروش انواع قطعات لودر و بیل مکانیکی، گریدر، غلطک، دامپتراک و غیره فعالیت دارد و تمام قطعاتی که عرضه می کند با کیفیت اورجینال می باشد. همچنین برای خرید ارزان انواع لوازم یدکی لودر در مدل های متفاوت می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و نام قطعات لودر را ذکر نمائید تا در اسرع وقت از موجودیت قطعات به شما اطلاع رسانی نمایند.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499

فکس: 02155728400
 
ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()