آیفون تصویری تک نما یکی از معتبرترین انواع آیفون تصویری تولید ایران است که از کیفیت بالایی برخوردار است و اکثر افراد برای مجهز نمودن ساختمان های خود از انواع آیفون تصویری تک نما استفاده می نماید. از ویژگی های این نوع آیفون تصویری می توان به نصب راحت، تنوع در امکانات، قیمت ارزان، ساده و شیک اشاره نمود که مورد پسند عموم قرار گرفته است. از دیگر مزیت های آیفون های تصویری تکنما می توان به تنوع مدل اشاره نمود که با سیم کشی های معین اعمال نصب آیفون صورت می گیرد.

آیفون تصویری تک نما با کیفیت بالا

انواع آیفون تصویری تکنما با مشابه برندهای خارجی برابری می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل از تولیدات داخلی استقبال فراوانی می شود و برای مجهز نمودن ساختمان از آنها استفاده می شود. از مهمترین ویژگی های آیفون تصویری تکنما که در بازار موجود می باشد، می توان به امکان تشخیص چهره، پنل ثبت اثر انگشت و پنل کارت ویژه اشاره نمود که با استفاده از حافظه داخلی و یا اتصال به حافظه خارجی اطلاعات دریافتی را ثبت می نماید.

به همین جهت دربازکن تصویری تک نما مورد پسند عموم قرار گرفته است تا از امکانات متنوع آن برای تشخیص چهره افراد استفاده شود و از ورود افراد متفرقه به داخل ساختمان جلوگیری شود. از این رو میزان امینیت ساختمان را افزایش داده و ساکنین ساختمان در امینیت بیشتری زندگی خواهند کرد.

قیمت خرید انواع آیفون تصویری تک نما

قیمت خرید آیفون تصویری بستگی به تعداد خطوط، میزان امکانات و تجهیزات آیفون تصویری دارد، به همین دلیل است که می توانید انواع مدل آیفون تصویری تکنما را با قیمت ارزان خریداری نمائید. توجه داشته باشید پیش از خرید آیفون تصویری، خدمات گارانتی و تضمین کیفیت به شما داده شود تا با آگاهی کاملتری آیفون تصویری خود را خریداری نمائید.

فروشگاه آکام سازه در زمینۀ فروش انواع آیفون تصویری تکنما فعالیت دارد و به عنوان نمایندۀ رسمی شرکت تکنما فعالیت خود را ادامه می دهد و از این موقعیت برای فروش انواع مدل آیفون تصویری با قیمت ارزان استفاده می کند و کلیه دستگاه های آیفون تصویری را با گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش ارائه می دهد تا سطح کیفی فعالیت خود را ارتقاء ببخشد. فروشگاه آکام سازه به دلیل مهارت در فروش دستگاه های الکترونیکی، نمایندگی شرکت تکنما را بر عهده گرفته است و با استفاده از یک تکنیک مشخص هزینه های سیم کشی مرتبط به نصب آیفون تصویری تکنما را تا 80% کاهش می دهد و موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()