دستگاه خشک کن میوه  از جدیدترین دستگاه های صنعتی است که وارد بازار صنایع غذایی شده است و برای تولید انواع چیپس میوه ساخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. از مهمترین محصولاتی که توسط انواع دستگاه خشک کن تولید می شود، می توان به انواع میوه جات خشک شده و انواع سبزی جات خشک اشاره نمود که در خشکبار فروشی و فروشگاه ها اشاره نمود. برخی از دستگاه های خشک کن، قابلیت خشک کردن پیاز و سیب زمینی را دارند که موجب استفادۀ بهینه از دستگاه های خشک کن می شود و سرعت تهیه غذا را افزایش می دهد.

امکانات دستگاه خشک کن میوه

همانطور که می دانید دستگاه های خشک کن میوه به انواع دستگاه خشک کن خانگی، دستگاه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی اشاره نمود که هر کدام دارای ویژگی های اختصاصی مختص به خود می باشند و در حجم های متفاوت ساخته شده اند تا کارایی لازم را داشته باشند. از جمله امکانات انواع دستگاه خشک کن می توان به سینی طبقاتی، صفحه نمایشگر، دکمه های تنظیم درجه، دکمه های خاموش و روشن، برخورداری از صفحه نقاله برای دستگاه خشک کن مایکرو، برخورداری از سیستم هواکش (کانوکشن)، سیستم احتراق گازوئیلی و گازی، سیستم های کنترلی، براق آلات باکیفیت و غیره اشاره نمود که نقش مهمی در عملکرد کلی دستگاه های خشک کن دارد.

خرید ارزان انواع دستگاه خشک کن میوه

هنگام خرید دستگاه های خشک کن ، باید نوع فعالیتی که قصد انجام آن را دارید، در نظر بگیرید و متناسب با فضای محیط کار، اقدام به خرید دستگاه خشک کن نمائید. به عنوان مثال دستگاه های خشک کن میوه و سبزی در ظرفیت های متفاوتی چون دستگاه خشک کن مینی تک کابین، دستگاه خشک کن تک کابین، دستگاه خشک کن دو کابین و دستگاه خشک کن سه کابین ساخته شده اند که نسبت به حجم کاری کم، متوسط و بالا طراحی شده اند و مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرند.

به همین جهت شرکت آراد ماشین که به عنوان اولین صنعتگران این حرفه می باشد، انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی را با ظرفیت های متفاوت و پروسه های خشک کن متفاوت چون دستگاه خشک کن خورشیدی، دستگاه خشک کن انجمادی، دستگاه خشک کن حرارتی و هوای داغ برای مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی عرضه می کند. برای خرید ارزان دستگاه خشک کن میوه و سبزی با گارانتی خدمات پس از فروش می توانید با واحر فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

موبایل: (در ساعات کاری: 09120807304 -  غیر از ساعات کاری: 09120210556 )

دفتر مرکزی: 02144024700

کارخانه: 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()