دستگاه سیل وکیوم نمونۀ دیگری از دستگاه هایی است که در فرآیند پروژه های بسته بندی محصولات غذایی درون ظروف درب دار، ظروف بدون درب، لیوانی و همچنین فویل دار به کار برده می شود تا کارایی لازم را برای بسته بندی اکثر مواد غذایی داشته باشند تا سلامت محصولات غذایی را ساپورت نماید و از نفوذ آلودگی به مواد غذایی جلوگیری شود. در حال حاضر تعداد محصولات مواد غذایی بسیار متنوع می باشد، به همین دلیل نیاز به تکنولوژی های پیشرفته برای بسته بندی محصولات متفاوت می باشد تا مدت زمان ماندگاری مواد غذایی را ارتقاء ببخشد.

کاربرد دستگاه سیل وکیوم

انواع دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی انواع محصولات مواد غذایی منجمله انواع سالاد و سبزی، نان های های فانتزی، فلافل و ناگت های آماده، نوشیدنی ها، ترشیجات، تنقلات، محصولات لبنیات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و بر اساس انواع دستگاه سیل و نوع بسته بندی، تاریخ بسته بندی و انقضاء محصولات را بر روی بسته بندی ها، توسط برچسب درج می کنند تا مصرف کنندگان را نسبت به سلامت بسته بندی و مدت اعتبار مواد غذایی مطلع سازند.

به عبارتی استفاده از فناوری های نوین در پروسۀ ساخت انواع دستگاه سیل بسته بندی، موجب شده سطح کیفی نگهداری انواع محصولات غذایی بهبود یابد و نسبت به عوامل خارجی مقاومت بالایی را از خود نشان دهند و موجب حفظ مواد غذایی از آلودگی ها شود.

خرید انواع دستگاه سیل وکیوم با کیفیت اصل

امروزه برای آنکه محصولات مواد غذایی دارای بسته بندی شکیل باشند و افراد را برای خرید ترغیب نمایند، مجبور به خرید دستگاه های سیل وکیوم با تکنولوژی های روز می باشند تا با ایجاد بسته بندی زیبا و در عین حال کارآمد، مدت ماندگاری مواد غذایی را افزایش دهند. دستگاه های سیل وکیوم بر اساس یکسری پروسه مشخص عملیات بسته بندی را انجام می دهند و متناسب با نوع مواد غذایی از مواد اولیه متفاوت و با کیفیت استفاده می کنند.

شرکت آراد ماشین از ابتدای فعالیت خود در عرصۀ فروش انواع دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم مشغول به کار می باشد و دارای فناوری های بروز می باشند تا امکان بسته بندی محصولات را طی فرآیندهای متفاوت چون حرارتی و القایی توسط، دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی انجام دهند تا برای محصولات مواد غذایی قابل قبول و مفید به حساب آید. شرکت آراد ماشین کلیۀ دستگاه های سیل وکیوم را با تضمین قیمت و کیفیت عالی و همچنین با گارانتی و خدمات پس از فروش، به دست خریداران می رساند.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()