قیمت آیفون تصویری بستگی به عوامل مختلف دارد و در بازار با قیمت های متعددی به فروش می رسد. قیمت خرید آیفون تصویری به نام برند، داخلی و خارجی بودن و همچنین امکاناتی که در طراحی آیفون به کار رفته است، وابسته می باشد و تمایز انواع آیفون تصویری را مشخص می کند.

همانطور که می دانید آیفون تصویری، نسل جدید آیفون می باشد که به دلیل استفاده از امکانات متنوع و کاربردی، سطح امنیت ورود و خروج افراد را افزایش داده است و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. لازم به ذکر است، امکاناتی که بر روی آیفون تصویری پیاده سازی می شود، موجب می گردد، افرادی که نیاز به سطح امنیت بالایی می باشند، از آیفون تصویری مجهزتر استفاده کنند و با افزایش امنیت ساختمان، اعتبار ساختمان را نیز ارتقاء ببخشند.

قیمت آیفون تصویری تک نما

آیفون تصویری تک نما یکی از برندهای مطرح آیفون تصویری ایرانی می باشد که نمایندگی شرکت تک نما، امکان فروش انواع آیفون تصویری تکنما را با قیمت مرجع شرکت محیا می سازد و این چنین نظر خریداران را به خود جلب می نماید.که در شرایط آب و هوایی نامساعد همانند تابش مستقیم نور خورشید و یا برف و باران، اختلالی در داده های صوتی و تصویری ایجاد نکند. بنابراین جنس به کار رفته در مدل های آیفون تصویری تک نما ، بر روی قیمت آیفون نیز مؤثر خواهد بود.

آیفون تصویری با کیفیت اصل

در حال حاضر استفاده از آیفون تصویری برای تمام منازل، یک ضرورت محسوب می شود و نیاز دارند با استفاده از آیفون تصویری مناسب، بر روی ورود و خروج ساکنین ساختمان نظارت داشته باشند و از ورود افراد متفرقه به ساختمان جلوگیری نمایند و محیط ایمنی را برای کلیۀ ساکنین فراهم سازند.

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید آیفون تصویری باید در نظر داشته باشید، توجه به کیفیت اورجینال آیفون می باشد، چرا که بر روی طول عمر مفید دستگاه نیز مؤثر خواهد بود و دکمه های آیفون به درستی عملکرد خود را خواهند داشت و به راحتی کار باز و بسته شدن درب را انجام می دهند.

فروشگاه آکام سازه با فعالیت تخصصی در حوزل فروش انواع آیفون تصویری با برند داخلی، کیفیت تمام آیفون های تصویری که به فروش می رساند را تضمین می کند و با گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران تحویل می دهد. فروشگاه آکام سازه قیمت خرید آیفون تصویری را بر اساس نرخ مصوب و مناسب به فروش می رساند که بستگی به برند آیفون تصویری دارد.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()