تعمیر آیفون تصویری یکی از مشاغلی است که نیاز به کسب تجارب فنی دارد و افراد متخصص باید مسئولیت تعمیرات آیفون تصویری را بر عهده گیرند. آیفون تصویری به دلیل برخورداری از سیستم الکترونیکی ممکن است بر اثر ضربه های شدید و همچنین بی کیفیت بودن قطعات به کار رفته، موجب خراب شدن آیفون گردد، به همین دلیل برای تعمیر آیفون نیاز به افراد متخصص خواهید داشت.

تعمیر آیفون تصویری در تهران

خراب شدن میکروسوییچ، اختلال در نمایش تصویر در صفحه، ضعیف بودن صدای میکروفون، ایجاد نویزهایی بر روی صفحه نمایش، نیامدن صدای زنگ و ... تعدادی از مشکلاتی است که آیفون معیوب با آن موجه خواهد شد و بدین ترتیب باید از افراد متخصص برای انجام رفع عیوب بهره گیرید.

مراکز تخصصی تعمیر انواع آیفون تصویری در تهران ، بسیار متعدد می باشد و می توانید با کمی تحقیق و بررسی مناسب ترین مرکز تعمیرات را برای تعمیر آیفون خود انتخاب نمائید تا پس از مرتفع ساختن عیب، آیفون دچار مشکل نگردد. از جمله مشکلات تعمیر آیفون می توان به خراب شدن سوییچر مانیتور، برد اصلی پنل داخلی و خارجی آیفون، بوجود آمدن مشکل در قسمت آمپلی فایر بلندگو و میکروفون، خرابی در بخش درب بازکن جک پارکینگ، ایجاد اختلال در نمایش تصاویر و خراب شدن دوربین پنل خارجی آیفون و غیره اشاره نمود که نقش مهمی در عملکرد کلی آیفون تصویری دارد.

هزینۀ تعمیرات آیفون تصویری

هزینۀ تعمیر نصب انواع آیفون تصویری بستگی به نوع و میزان عیب دارد و بر اساس نوع خرابی به سه بخش تعمیرات پنل مانیتورینگ داخل واحد، تعمیر پنل خارجی و تعمیر خطوط کابل کشی تقسیم بندی می شود که هر کدام مشمول هزینه های جداگانه می باشد و فرد متخصص با شرح جزئیات کامل اقدام به تعمیر اجزای معیوب می پردازد. پیش از برآورد هزینۀ تعمیرات، باید نوع خرابی مشخص گردد و سپس مبلغ پرداختی مشخص می شود.

به همین منظور فروشگاه آکام سازه، با استفاده از نیروی متخصص و فنی در تلاش است، از ابتدا نوع عیب را مشخص نماید و پس از یافتن عیب، با ذکر هزینۀ تعمیر، سپس اقدام به تعمیر آیفون می نماید و با نظر مشتری، کار تعمیرات آیفون را آغاز می نماید. چرا که هدف اصلی برای انجام کارهای تعمیراتی، جلب رضایت مشتریان می باشد. از این رو شما عزیزان به محض مشاهدۀ هر نوع اختلال در عملکرد کلی آیفون تصویری، با واحد تعمیرات فروشگاه آکام سازه تماس گیرید و پس از بررسی کارشناسان، افراد فنی و با تجربه را برای برطرف نمودن عیب به محل اعزام می نماید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی

ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()