لوازم یدکی جرثقیل بسیار متعدد می باشد و به دلیل نوع کارایی سنگین و فشرده ای که دارد، از قطعات بسیار پیچیده و ساده تشکیل شده است که موجب عملکرد اصلی ماشین جرثقیل می شود و بر روی سرعت اجرای پروژه و نحوۀ عملکرد جرثقیل تأثیر می گذارد. همانطور که آگاه می باشید، ماشین آلات جرثقیل را در صنایع مختلف صنعتی و ساختمان سازی به کار می گیرند و کارهای بارگیری، تخلیه تجهیزات و جابه جایی وسایل را بر عهده دارد، به همین جهت ممکن است بر اثر فشار زیاد، برخی از قطعات جرثقیل با مشکل روبه رو شوند و عملکرد کلی جرثقیل را با کندی مواجه می کند. 

انواع لوازم یدکی و قطعات جرثقیل

از مهمترین لوازم جانبی و قطعات جرثقیل که نقش اساسی در سرعت عملکرد جرثقیل دارد، می توان به چنگک جرثقیل، آهنربای جرثقیل، قلاب جرثقیل، چرخ دنده موتور هیدرولیک جرثقیل، پایه مهار، درام و قفل درام، انواع قرقره های جرثقیل، کابین، سیم بکسل، کوپلینگ، بافر و وینچ جرثقیل، بوم جرثقیل و ... اشاره نمود که سلامت چنین لوازم جانبی در راندمان کلی جرثقیل اهمیت دارد و بروز اختلال در روند کاری قطعات جرثقیل ممکن است جرثقیل را از حرکت بازدارد و یا کاهش عملکرد جرثقیل گردد.

خرید لوازم جانبی جرثقیل

باید توجه داشته باشید هنگام خرید قطعات جرثقیل، نوع برند و مدل جرثقیل را مد نظر داشته باشید، چرا که ممکن است در برندهای متفاوت، مدل قطعات متفاوت باشد در نتیجه کارایی لازم را نداشته باشد و به راحتی در موقعیت  مورد نظر قرار نگیرد و یا در صورتی که قرار داده شد، بر اثر فشارهای وارده، موجب خراب شدن زود هنگام قطعه گردد. لوازم جانبی جرثقیل اصل را باید از فروشگاه های معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمائید تا نسبت به اورجینال بودن قطعات خریداری شده مطمئن گردید.

شرکت پارت یدک راهسازی یکی از وارد کنندگان معتبر انواع لوازم یدکی جرثقیل کوماتسو ، کاترپیلار، هیوندا، زوملاین، هپکو و غیره در ایران می باشد و در حال حاضر با وجود تحریم های اقتصادی، امکان فروش لوازم جانبی جرثقیل را با قیمت مناسب و به صرفه ممکن پذیر ساخته است و شما خریداران می توانید پیش از مراجعه حضوری به شرکت پارت یدک راهسازی از طریق مرکز فروش می توانید از موجود بودن لوازم یدکی مورد نظر خود مطلع گردید و پس از تأیید، سفارش خرید لوازم جانبی جرثقیل برند مد نظر خود را ثبت نمائید و به صورت تضمین قیمت و تضمین اصل بودن قطعات، خرید خود را انجام دهید.

 شماره های تماس برای ارتباط با ما:

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()