دستگاه شیرینگ یکی دیگر از دستگاه های بسته بندی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرید و نقش بسیار مهمی بر روی فروش محصولات دارد. پر کاربردترین مصارفی که دستگاه های شیرینگ دارد می توان به بسته بندی غذاهای آماده، بسته بندی چای، بسته بندی ابزارآلات و وسایل، بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی اجناس کوچک، بسته بندی خوراکی جات و برخی نوشیدنی ها اشاره نمود که نوع بسته بندی که دارند، ارتباط مستقیم با طول عمر مواد دارد و همچنین موجب شکیل شدن شکل ظاهری حمل و نقل مواد غذایی و سایر مواد می شود.

ویژگی های دستگاه شیرینگ

از مهمترین ویژگی های دستگاه شیرینگ کابینی که روی میز قرار می گیرد می توان به مواردی چون سیستم پنوماتیک دستگاه، امکان دوخت فیلم های پی وی سی و پی او اف ، برخورداری از امکان اتصال به برق تک فاز و سه فاز و بهره مندی از تایمر حرارتی اشاره نمود که کارایی دستگاه های شیرینگ را برای بسته بندی اقلام بهبود بخشیده است. بدین ترتیب به راحتی می توان متناسب با نوع فاز برقی که شرکت به آن مجهز می باشد، می تواند مناسب ترین نوع دستگاه شیرینگ را خریداری نماید و برای بسته بندی اقلام مصرفی و مواد غذایی استفاده نماید.

خرید انواع دستگاه شیرینگ

دستگاه های شیرینگ پک کابینی را از جنس پی وی سی و پی او اف می سازند که دارای ضخامت های متفاوتی است و در دو سری دستگاه شیرینگ رومیزی و دستگاه شیرینگ ایستاده ساخته شده اند. دستگاه شیرینگ پک کابینی در سایزهای بزرگ تر و صنعتی ساخته می شود که می توان به دستگاه شیرینگ تونلی، دستگاه شیرینگ تونلی اتوماتیک و دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک اشاره نمود.

دستگاه های شیرینگ به دلیل نوع فعالیت و حجم کاری که باید پشتیبانی نماید، از مواد اولیۀ باکیفیت در ساخت دستگاه های شیرینگ پک به کار رفته است و به صورت تضمین شده و با گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می شود.

برای خرید انواع دستگاه شیرینگ در مدل های مختلف می توانید با شرکت آراد ماشین تماس بگیرید، شرکت آراد ماشین جزء طراحان و سازندگان انواع دستگاه و ماشین آلات بسته بندی و صنعتی مواد غذایی در ایران می باشد، که ماشین آلات صنعتی متعددی را با گارانتی و قیمت مناسب به فروش می رساند و امکان ارائه خدمات پس از فروش و رفع هر نوع مشکل را در محل دارد و از مهندسان فنی و با تجربه برای این کار استفاده می کند.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()