باسکول از دستۀ دستگاه های توزین می باشد که برای اندازه گیری انواع اقلام و کالاها در انبار، فروشگاه و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، در ساخت دستگاه باسکول نیز، تغییر و تحول چشمگیری رخ داده است و با افزودن صفحه نمایشگر و قرار دادن پورت های اتصال به سیستم های دیجیتال همچون کامپیوتر و همچنین دستگاه چاپ رسید، راحت تر می توان بر روی وزن های بارکشیده شده، نظارت داشت و به همین دلیل از باسکول های نسل جدید ، بیشتر استقبال می شود.

کاربرد باسکول

همانطور که می دانید، از باسکول برای وزن کشی بارهای سنگین و در حجم بالا استفاده می شود و پیش از این به آن اشاره نمودیم، که بیشترین کاربری دستگاه توزین باسکول در انبار، فروشگاه، میادین میوه تره بار، مراکز خرید صنایع غذایی و غیره می باشد که نیاز به اندازه گیری بار در حجم بالا دارند. علاوه بر آن در معاملات تجاری که حمل مواد غذایی به واسطۀ معاملات ترانزیت و با استفاده از تریلرها و کامیون ها صورت می گیرد، استفاده از انواع دستگاه باسکول نظیر دستگاه های ، برای وزن کشی کالاها، یک امر ضروری به حساب می آید و اطمینان لازم را در رابطه با تحویل درست اجناس را به اثبات می رساند. بدین ترتیب استفاده از باسکول در صنعت تجارت از اهمیت بالایی برخودار است.

ویژگی های باسکول

تکنولوژی کنونی دستگاه های باسکول در انواع مختلف باسکول باشگاهی ، صنعتی ، آویز و غیره، بسیار مدرن شده است و با استفاده از صفحه نمایش LED، به راحتی می توان اعداد حاصله را با وضوح کامل مشاهده نمود و با قرار دادن رابط های اتصالی، به راحتی می توان دستگاه باسکول را به دستگاه چاپگر جانبی و کامپیوتر اتصال نمود و بدین وسیله، امکان چاپ رسید را ممکن می سازد، علاوه بر آنها با برخورداری از حافظه داخلی، امکان رجوع به داده های قبلی نیز ممکن پذیر خواهد بود و بدین وسیله امکان اشتباه کاهش پیدا خواهد کرد.

از دیگر مشخصات فنی دستگاه باسکول می توان به برخورداری از باطری پشتیبانی، پارسنگ، شمارش اقلام و امکان کالیبراسیون دستی اشاره نمود، که هر کدام در موقعیت خود، کارایی باسکول ها را دو چندان می نماید.

بنابراین فروشگاه اینترنتی محصولات پند، فعالیت خود را در حوزۀ فروش انواع باسکول و دستگاه های توزین آغاز نموده است. این فروشگاه با توجه به نیاز افراد و صنایع مختلف، انواع باسکول با توزین مختلف را با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رساند و در صورت هر گونه پرسش می توانید با واحد فروش فروشگاه تماس حاصل فرمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()