با مراجعه به هر فروشگاهی چه بزرگ باشد و چه کوچک حتما ترازویی را برای توزین اجناس در فروشگاه مشاهده خواهید نمود که این ترازو ها نیز همگی از نوع دیجیتال هستند. ترازوهای دیجیتالی از جدیدترین نسل خرید و فروش انواع ترازو هستند که دیگر هیچ یک از معایب ترازوهای قدیمی را ندارند و دقت توزین آنها بسیار بالاست. ترازو های دیجیتال همچنین وزن به دست آمده را به صورت دیجیتال بر روی صفحه نمایش خود نشان میدهند که این موضوع دقت توزین را تا چندین برابر افزایش  میدهد. ترازو های دیجیتال امروزه جایگزین ترازوهای قدیمی و عقربه ای شده اند و دیگر نمیتوان فروشگاهی را یافت که از این دسته ترازوها استفاده کند.

انواع ترازوی دیجیتال

ترازوهای دیجیتال به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که هر یک برای صنف خاصی مناسب هستند. از انواع ترازوی دیجیتال که در فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند میتوان به ترازوی فروشگاهی اشاره نمود. این ترازو پر فروش ترین و محبوب ترین نوع ترازو است که میتواند با دقت بالای خود برای توزین محصولات با وزن کم تا متوسط بسیار مناسب باشد. این ترازو از صفحه نمایش دیجیتالی و همچنین امکانات بسیار زیاد دیگری برخوردار است که البته این امکانات بر اساس نوع برند و مدل ترازو متفاوت هستند. از انواع ترازوی دیجیتال که تفاوت اساسی با ترازوهای دیجتال فروشگاهی دارد باید به ترازوی طلافروشی ها اشاره نمود. این ترازو از ابعاد کوچکی برخوردار است اما در مقابل دقت توزین آن بسیار بالاست. این ترازو قادر است تا وزنی برابر با مثقال را نیز با دقت بالا اندازه گیری کند. ترازو های خانگی در دسته ترازوهای پر فروش بعد از ترازوهای فروشگاهی قرار میگیرند که با ابعاد کوچک خود تنها برای توزین مواد غذایی با حجم و ابعاد کم مناسب  میباشند و به آنها ترازوی آشپزخانه ای نیز گفته میشود.

معرفی انواع ترازو آزمایشگاهی

از متفاوت ترین انوع ترازو که در ازمایشگاه ها از آن استفاده میشود ترازوی آزمایشگاهی است. ترازوی آزمایشگاهی از یک محفظه توزین بر روی خود برخوردار است که این محفظه میتواند مکان خوبی برای نگهداری مواد ارزشمند محسوب شود. اما این محفظه دقیقا چه کاری انجام میدهد و چه ویژگی دارد که در دیگر ترازوها وجود ندارد؟ این محفظه ترازوهای آزمایشگاهی این ویژگی را ایجاد میکند تا فشار هوا هیچگونه تاثیری بر روی وزن مواد نداشته باشد و  وزن خالص مواد به راحتی به دست آید. در تولید دارو در صورتیکه حتی کوچکترین خطایی در توزین مواد اولیه رخ دهد ممکن است فاجعه بوجود آیدکه از این رو الزاما باید از این نوع ترازو استفاده شود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()